Helder overzicht over alle apparatuur van uw relatie, inclusief aankoop- en controledata:
Bij elk apparaat heeft u alle belangrijke informatie en historie beschikbaar
Het keuringsschema, uit te voeren acties en extra gewenste apparatuur-velden zijn per categorie instelbaar
U kunt meerdere contracten bij een relatie opslaan en belangrijke bestanden toevoegen en inzien:
Alle contracten staan in een duidelijk overzicht inclusief de vervaldatum en de status. Hiervan kunnen weer eenvoudig orders en planningen van worden gemaakt:
Met behulp van de kaart kunt u efficiënt de uit te voeren werkzaamheden plannen:
Naast de kaart kunt u met behulp van het postcode filter ook op afstand plannen.
U sleept de te plannen actie eenvoudig naar de gewenste plek in de agenda:
De monteur heeft overzicht over zijn werkdag en alle informatie die hem eenvoudig door de inspecties heen leidt. Natuurlijk digitaal, maar ook afdrukbaar:
Na het afronden van zijn werkzaamheden geeft hij terugkoppeling aan de verantwoordelijke inclusief onderhoudsrapport:
De backoffice heeft een duidelijk overzicht van de werkorders en de status hiervan. Deze kunnen eenvoudig worden gefactureerd en evt. worden doorgeboekt naar SnelStart of Exact Online: